15 Ocak 2010 Cuma

ISPANAKLI KEK
















Ailece ispanakli keki cok seviyoruz .Daha önce tadina bakmayanlar icin kulaga biraz tuhaf gelsede, yedikten sonra bir dilimle kalmayip 2,3 parca daha alacaginiza eminim.Ben bu sefer muffin kalibiyla denedim,buyrun tarife :)


Malzemeler:

3 yumurta
1,5 su bardagi tozseker
1 su bardagi haslanmis püre haline getirilmis ispanak
2 su bardagi un
yarim su bardagi sivi yag
1 paket kabartma tozu
1 paket vanilya

Üzeri icin :

1,5 su bardagi süt
1/2 cay bardagi seker
2 corba kasigi un
2 corba kasigi nisasta
1 tatli kasigi kakao















Hazirlanisi:

Yumurta ve sekeri iyice cirpin,siviyag ispanak ve unu kabartma tozunu,vanilyayi ilave edip iyice karistirin yagladiginiz muffin kek kalibina(resimde görülen) döküp 175 derece firinda pisirin.Ayri bir tencerede kremasini hazirlayip sikma malzemesi ile ters cevirdiginiz keklerin ortasina dekor yapabilirsiniz. Afiyet olsun…

1 yorum:

Yaren

Canim ne güzel yapmisin.Ispanakli pastayi bende denemistim,herkez cok menmun kalmisti.Ama bu haliyle hic rastlamadim sayfalarda,cok hos olmus bence,ellerine saglik.Ayrica kendime yeni bir blog actim.Eskisi hacklenince tasinmak zorunda kaldim.Artik yeni sayfamda beni ziyaret edebilirsiniz,cok menmun olurum.Güzel bir hafta diliyorum sevgiyle kal:)

Lezzet Bahceniz   © 2008. Template Recipes by Emporium Digital

TOP