26 Şubat 2009 Perşembe

KREMALI TEL SEHRIYE CORBASI

















Aslinda ben elimdeki kremayi degerlendirmek icin bu corbayi yapmistim ama tadinca ne kadar dogru bir karar verdigimi anladim.Cok ama cok lezzetli bir corba oldu,herkese tavsiye ediyorum...

Malzemeler:

1 cay bardagi tel sehriye
2 yemek kasigi sivi yag
2 yemek kasigi un
1 kutu krema
1 adet yumurta sarisi
yarim limon suyu
5 bardak sicak su
tuz

Hazirlanisi:

Tencereye iki yemek kasigi siviyagi ile iki yemek kasigi un ilave ederek unun kokusu cikana dek kavurun.5 bardak su ekleyip kaynatin.Su kaynayinca bir cay bardagi tel sehriyeyi ekleyip sehriye pisene dek kaynatmaya devam edin.Bir baska kapta bir yumurta sarisi,bir kutu krema ve yarim limon suyu ile iyice cirpin.Kaynayan corbadan bir kepce alip sosu ilitin ve kaynayan corbaya karistira karistira ilave edin.Bir tasim daha kaynatip tuzu ayarlayin ve altini kapatin.Ister,maydanozla isterseniz benim gibi citir ekmeklerle servis yapin.simdiden afiyet olsun.

0 yorum:

Lezzet Bahceniz   © 2008. Template Recipes by Emporium Digital

TOP