8 Şubat 2009 Pazar

BEZE

















Ben uzun süredir bezeyi hep denerdim ama bir tü
rlü tutturamazdım bu sefer nefis oldu bezelerim.Lezzeti kıvamı gercekten süperdi.Denemenizi tavsiye ederim...

Malzemeler:

3 yumurta akı
5 çay bardağı pudra şekeri
vanilya
bir tutam tuz

Hazirlanisi:


Bütün malzemeyi bir tencerenin içine alıp çok kısık bir şekilde ocağın altını yakıp çırpmaya başlıyoruz.Kar haline gelene kadar.5-10 dk sonra ocaktan alıp birazda
bu şekilde çırpıyoruz.İyice koyulaşıp yumurta akları telden düşmeyene kadar(mikserle cirparsaniz cok daha rahat edersiniz).














Sonra yağlı kağıt serd
iğimiz tepsimize krema pompasıyla sıkıyoruz ve 100 derece lik fırında ağır ağır pişiriyoruz.Bezelerimiz sertleşince fırını kapatıp soğumasını bekliyoruz.Soğuyunca fırından alıp servis yapıyoruz.Mmmm nefis vallahi,sizde tatmaya ne dersiniz?...

1 yorum:

SEDEF

Cesaret isteyen birşey denemişsin. Ben hiç başarılı olamadım. Ama senin tarifinle deneyeceğim. Ellerine sağlık.

Lezzet Bahceniz   © 2008. Template Recipes by Emporium Digital

TOP