17 Şubat 2009 Salı

BLOG ÖDÜLÜ














"I Love Your Blog" Ödülüm... Canım Arkadasim Sedef 'den. Sedef'li Tarifler'e çok teşekkür ediyorum. Bende ödül sartlarini yerine getirmek isterim.

1. Seni ödüllendiren blog yazarının linkini vermek.

2. Bu ödülü başka 7 blog sahibine linklerini vererek göndermek.

3. Seçilen blog yazarlarını durumdan haberdar etmek.




keskinlininmutfagi.blogcu.com
kahvaltimasasi.blogspot.com
emelinmutfagi.blogcu.com
yarenle.blogspot.com
fusununmutfagi.blogcu.com
elmasekeri.blogspot.com
lezizsofralar.net


4 yorum:

Yaren

Öncelikle ödül icin cok tesekürler,cok naziksin canim.Seninde ödülün hayirli olsun.Sanirim aramiza yeni katildin,cok hos bir sayfa olmus,hayirli olsun.Güzel tariflerine bulusmak dilegiyle canim.Sevgiyle kal:)

keskinli

canim ödülün icin cok tesekkür ederim benide layik görmen beni cok mutlu etti ödülü ben iki tarif önce yayinlamistim ama senin adinida ekliyorum bir ara bakarsin blogu pk öptüm sevgiler
keskinlininmutfagi.blogcu.com

Adsız

ödül için çok teşekkür ederim beni düşünmüş olman mutluluk verici arkadaşım profilinize baktığımda çok şaşırdım aynı burçtanız ve aynı yaştayız çok hoş bir tesadüf iyi akşamlar

HÜSEYİN

tebrikler arkadaşım başarılarının devamını dilerim..

Lezzet Bahceniz   © 2008. Template Recipes by Emporium Digital

TOP